Cerita Lucu Ngapak Tegal Paling Ngakak

Cerita Lucu Ngapak Tegal – riajenaka.com. Bahasa ngapak bukan hanya soal lucu dan kocak tapi di sisi lain memiliki beragam jenis. Salah satunya ngapak tegal. Namun bagaimana jika di sajikan dalam sebuah cerita seperti cerita lucu ngapak tegal yang sudah saya posting di bawah ini..

Cerita Lucu Ngapak Tegal

Status Facebook Wong Ngapak Tegal

Setiap ada acara pernikahan, bagong kerap kali mendapat undangan mulai dari teman, sahabat bahkan tetangga. Hingga akhirnya ia mulai muak dan sebel ketika di tanya ‘kapan nyusul’. Akhirnya si bagong menulis sebuah status di akun medsosnya yaitu facebook…

“Saben-saben inyong kondangan mesti pada takone ‘kapan nyusul? kapan nyusul? Kepriwe rasane brayyy dadi jomblo di takoni kayak kuwe?! Terus pas ana lelayon (pemakaman) sing tuwa tuwa pada tek takoni’kapan nyusul? kapan nyusul? Palah iyong di balang di tempiling. Terus salahe inyong nang ndi brayyy…”


Wong Ngapak Tegal Pesen Ayam Nang KFC

3 serangkai yaitu gareng, petruk dan bagong ingin memesan ayam goreng di KFC via telepon.

Gareng telepon…

Gareng: “Halo, KFC?”

KFC: “Iya, ada yang bisa kami bantu?”

Gareng: “Ayame ana?”

KFC: “Oh ada.”

Gareng: ” Jejel di adhu karo ayame inyong.”

KFC: “&)^@%”

Petruk telepon…

Petruk: “Halo, karo KFC?”

KFC: “Iya benar.”

Petruk: “Isa delivery order?”

KFC: “Bisa.”

Petruk: “24 jam?!”

KFC: “Iya…”

Petruk: “Ohh hebat ya kowe ora turu-turu.”

KFC: ???

Bagong telepon…

Bagong: “Halo.. KFC?!”

KFC: “Iya halo..”

Bagong: “Ayam ana?”

KFC: “Ada..”

Bagong: “Sega?”

KFC: “Ada..”

Bagong: “Burger ana?”

KFC: “Ada semua, komplit…”

Bagong: “Esih ana kabeh?! Ora pada payu pa?”

KFC: ???

Baca juga:

Cerita Lucu Ngapak Cilacap

Cerita Lucu Bahasa Jawa Singkat

Cerita Lucu Bahasa Jawa Krama Alus



Panadol Anak

Andre sambil berlari menuju warung Sule…

Andre: “Le, inyong pan tuku.”

Sule: “Tuku apa?”

Andre: “Panadol anak. Anaku lagi mriyang.”

Sule: ?? “Astagfirulloh, tega temen anak lagi mriyang bukane di urusi malah pan di dol.”

Andre: “Kiye rungokna inyong agi butuh panadol anak sijiii baen. Darurat kiye.”

Sule: “Heh! suwe-suwe tek uleg lambemu. Anak kuwe amanah sing kudu dijaga, bukane malah pan di dol.”

Andre: “Ya Allah le, sapa sing pan adol anak. Inyong pan tuku le.”

Sule: “Iya ket miki kan tek takoni pan tuku apa?”

Andre: “Panadol anak.”

Sule: “Sebenere kowe pan tuku apa pan adol?”

Andre: “Inyong pan tuku panadol anak. (sambil mengeluarkan wadah panadol yang sudah tidak terpakai) Kiye, inyong pan tuku PANADOL ANAK, udu PAN ADOL ANAK.!”

Sule: “Owalah.. ngomong ya ket miki.”

Andre: “Keprimen sih, wong inyong wis ngomong panadol panadol ora gagas!”


Pak Guru vs Murid

Seorang guru telah siap memberikan materi pelajaran…

Pak guru: “Selamat pagi anak-anak…”

Petruk: “Pak guru, nyong wis gedhe deneng esih di undang anak-anak bae.”

Pak guru: “Wis karepku, cangkem-cangkemku dewek.”

Petruk: “Ya wislah tek jawab. Selamat pagi pak guru sing paling ganteng selongan bangku.”

Pak guru: “Ora usah tek absen warang wurunge sing manjing kur 3 tok.”

Bagong: “Pak, nyong pan takon.”

Pak guru: “Mumpung kowe agi ana nang kene ya ulih takon.”

Bagong: “Bojone pak guru esih urip?”

Pak guru: “Saru temen kowe le takon.”

Bagong: “Ya tulih bener daripada nyong takon apa bojone wis mati pak?”

Pak guru: “Siki tek takon nyong, bagong apa kowe tau weruh setan?”

Bagong: “Amit-amit aja ngasik.”

Pak guru: “Petruk tau krungu suara setan?”

Petruk: “Alhamdulillah ora tau.”

Pak guru: “Kowe Semar tau nyekel setan?”

Semar: “Sorry yah setan koh di cekel. Nek nyekel tembelek wis tau tah.”

Pak guru: “Dari jawabane kowe-kowe pada bisa di gawe kesimpulan nek sing jenenge setan kuwe laka.”

Semar: “Wagu jigu mambu tahu. Nek gawe kesimpulan koh ngambang temen. Siki pak guru tek takoni, pak guru tau weruh utek?”

Pak guru: “Ya ora wong panggonane ning jero sirah.”

Semar: “Terus pak guru tau krungu suara utek?”

Pak guru: “Ya ora, utek tah ora ana suarane.!” (semakin emosi)

Semar: “Sante pak, aja ngegas disit. Kie pertanyaan terakhir, pak guru tau nyekel uteke pak guru?”

Pak guru: “Ya ora kecuali nek di bedah.”

Semar: “Sesuai dengan apa sing di omongaken pak guru miki, bisa di gawe kesimpulan bahwa pak guru ora duwe utek. Bener ora pak?”

Pak guru: “Iya juga ya, pinter kowe mar. Pancen kowe-kowe pada murid sing kurangajar.”


Tuku Gorengan

Sebelum berangkat kerja Sule mampir ke warung untuk membeli gorengan…

Sule: “Bu, gorengane dina kiye apa baen?”

Penjual: “Ana tahu, bakwan karo mendoan mas.”

Sule: “Nyong tuku kabeh lah. Piranan bu?”

Penjual: “Tahune rongewu papat, bakwan rongewu telu, mendoan rongewu loro.”

Sule: “Maaf bu, ora sida tuku.”

Penjual: “Lah nangapa mas?”

Sule: “Wis pada kadaluarsa kabeh.”

Penjual: “Nek ngomong ati-ati mas, aja sembarangan. Wong nembe mateng kayak kiye koh di omong kadaluarsa.”

Sule: “Lah miki kan ibune sing ngomong dewek, tahu rongewu papat, bakwan rongewu telu, mendoan rongewu loro. Siki wis rongewu rongpuluh.”

Penjual: (nguntal wajan)

Nah lohhh, yang ngapak tegal juga gak kalah ngakaknya kannn?! Ngomong sama orang tegal aja udah ketawa-ketawa apalagi baca cerita lucunya hehe… Cocok nih buat kamu yang lagi pengen cari hiburan biar ga bosen. Semoga postingan kali ini bisa bermanfaat, ya sapa tau kamu mau belajar tentang bahasa ngapak tegal.